Tuesday, June 12, 2012

Apa kes nak jadi 'skema'?

where's Allah in your heart?


Tangan yang menari laju tiba-tiba berhenti, fikir sejenak..
"Hmmmm..."
ctrl serentak dengan a ditekan, copy then butang delete menjadi sasaran.
newtab dibuka


***!!! buat apa? suuushhh sussshh main jauh-jauh, tak perlu2**
<hehe, maaf. konflik diri>


Sebenarnya tertulis satu peringatan buat diri dekat status FB, tapi biarlah kan tak pasal-pasal jarak yang cuba didekatkan semakin menjauh. Hati yang cuba disatukan tiba-tiba terkaku, rugi saja nanti.

Sebab tak boleh go against my ownself, so nak post sini;
kalau kena dekat muka anda sendiri, padam muka*
sebab diri sendiri dah kena 


***
"aku mengarut sini sana, result aku okey;
aku kapel, result aku okey;
aku tak masuk pun lecture, result aku okey;
ok jer, xdak masalah, result aku steady..tiptop;

so apa kes nak kena jadi 'skema'"

Sungguhlaa lupa kisah firaun, kisah qarun, kisah raja namrud...
pencapaian bukanlah takrifan kejayaan, lagi kalau terhad dekat dunia saja, bukankah rugi?

***


tah, apa kes nak jadi skema, result aku tiptop okey jerlaa.
tak dak pon suruh jadi skema, bleh je nak jadi cool, bergaya
just make sure, Allah dan Islam di hadapan.
I'am trying tapi aku rasa tak best usaha sorang-sorang
ada plak usaha jadi baik sorang-sorang?


No comments:

Post a Comment